Ana Sayfa

19 Temmuz 2011 Salı

Sanal Başlayan Dostluklar

   Yaklaşık  bir yıl önce ,Montessori eğitim semineri araştırırken buldum burayı
 Üye olmak gerekiyormuş,yazılanları okuyabilmek için. Neyse üye oldum, semineri kaçırdığımı öğrendim,üzüldüm.Uzun bir sürede girmedim.Sitenin nasıl çalıştığı konusunda en küçük bir fikrim dahi yoktu ve araştırma gibi bir çabamda olmadı. Önceleri gruplar üzerinden yazışmalar yapılıyor sandım, forum gibi. Sonra öğrendim ki siteye üye olan kişileri arkadaş listene ekleyebiliyormuşsun, iyi de benim oraya üye hiç arkadaşım yok tu ki.
  Sonrasında  arkadaş listemde bir çok arkadaşım oldu, hepsi de sanal arkadaşlarımdı. Sabahları birbirimize günaydın diyor, güzel ya da kötü anlarımızı paylaşıyor, birbirimize yardım edip destek vermeye çalışıyorduk.
  Sanal arkadaşlığımızı sosyal hayatımızda sürdürmek adına tanıştığım arkadaşlarım oldu. Zaman zaman buluşup, konuşuyor, çocuklarımızla ilgili fikir alış verişinde bulunuyorduk. Çocuklarımız birlikte oynama aşamasına gelemeyecek kadar küçükler ama birbirlerine karşı aşinalıkları oluyor oyuncaklarını paylaşmasalar da birbirlerinin isimlerini öğreniyorlardı.
  Buradan tanıdığım yakışıklı oğlum Aren’în annesi  , sevgili dostum Dilek,kendi bloğunda benden bahsetmiş.
  Okudum çok duygulandım,başkasının satırlarından kendini okumak ayrı bir hazmış onu hissettirdi bana.
  Şımarıp havalara girmeden son noktayı koyayım artık

Hiç yorum yok: